Presentation av gruppen

Ja ni kära vänner. Nu är det dags för en presentation av gänget aka "the crew".



Namn: Jessica Jäntti
Smeknamn: Invandrar'n
Ursprung: Immigrerade från Finland i tidig ålder. Typ. Stockholmsbrud som numera är bosatt i Lidköping.
Uppgift i gruppen: Kontaktperson samt sponsoransvarig för TUR-mässan
Favorituttryck: Ahh men guud så sööööööööt!!!!




Namn: Veronica Holmgren
Smeknamn: -Under konstruktion-
Ursprung: Trollhättan/Strömstad
Uppgift i gruppen: Mässkontaktansvarig för TUR-mässan
Favorituttryck: Får jag åka hem nu eller?




Namn: Evelina von Oldenskiöld
Smeknamn: Eve, Ävve, Evlan
Ursprung: Alingsåååååås- potatisstaaan!
Uppgift i gruppen: Boendeansvarig under TUR-mässan
Favorituttryck: Då Evelina för det mesta är ganska tyst, undrar vi detta också!





Namn: María-José Magna
Smeknamn: Kiwi-sååååås
Ursprung: Trots stora delar chilenskt blod i kroppen uppför sig Kiwi-sås som en äkta svennebanan.
Uppgift i gruppen: Kiwi och transportansvarig under TUR-mässan
Favorituttryck: STOR BOKSTAV LIZA!!! och JAG KAN GOOGLA PÅ MIN IPHONE!





Namn: Liza Arvidsson
Smeknamn: Hot Säffle
Ursprung: Säffle. Det säger allt.
Uppgift i gruppen: Sekreterare samt sponsoransvarig med Jässica inför TUR-mässan
Favorituttryck: Yo yo och andra uttryck som vi andra tror härstammar från Säffle


Over and Out.


Kommentarer
Postat av: Erica

åhh vilken kul grupp det ser ut som ni har. Jag vill också vara med åååhhhh <3 plus att ni är as snygga. grrr vilka babes!

2011-02-08 @ 16:49:30
URL: http://iamerica.blogg.se/
Postat av: Hot Säffle

Taaaaaack Erica!!! Gud vad du är gullig!! Puss på dig!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-08 @ 16:51:42
URL: http://kulturturism.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag vet inte heller vad mitt favorituttryck är... Jag tycker om ordet epiphany, men det säger jag ju aldrig, jag bara tänker på det ibland.

2011-02-08 @ 18:51:04
URL: http://hjartesmul.blogg.se/
Postat av: Jessica

Alltså gud vad jag skrattar varje gång jag läser det här XD

2011-02-11 @ 22:41:49
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0